lunes, 23 de octubre de 2006
El present volum forma part d'una línia editorial desenvolupada per CEP, en la que utilitzant el profund coneixement en matèria de textos per a oposicions es pretén cobrir el buit existent en publicacions dirigides al món de la formació i perfeccionament dels treballadors, tant d'Administracions Públiques com d'Empreses Privades. Es tracta, per tant, d'una col·lecció dirigida a satisfer les actuals demandes formatives conseqüència dels diferents Plans de Formació Contínua i Ocupacional, dirigits, gestionats i impulsats per institucions públiques i/o privades.
Aquest manual inclou un material adequat, complet i totalment actualitzat sobre Medicaments i les seves normes reguladores. Els continguts estan distribuït en diferents mòduls al llarg dels quals s'estudiarà en profunditat la matèria.
El rigor en els continguts, el caràcter pedagògic en l'estructura i exposició de la matèria, la contínua utilització de recursos didàctics, fan d'aquest manual un text de qualitat i un excel·lent material formatiu.
MÒDUL 1 El concepte de Dret Farmacèutic. Legislació Farmacèutica FonamentalMÒDUL 2 OrganitzacióMÒDUL 3 La prestació del servei farmacèutic
MÒDUL 2 Organització
MÒDUL 3 La prestació del servei farmacèutic
Otros clientes que compraron MEDICAMENTS: LEGISLACIÓ. TEORIA. FORMACIÓ, también compraron:
Otros libros de Formación:
*Para península. Tiempo estimado para días laborables